diumenge, 24 de juny del 2012

últim treball

Per fi he entregat l'últim treball que em quedava d'aquest semestre! Finalment puc dir que estic de vacances, si bé de la feina, més que de vacances estic a l'atur. En quant al màster, no m'hi haig de tornar a posar fins a finals d'agost, quan comenci el nou semestre. Feia molt de temps que no estava en una situació semblant: tindré dos mesos sense haver de pensar en tot el que hauria d'estar fent (a nivell de feina o estudis). Tindré temps per dedicar als meus, per llegir, per jardinar, per descansar.
D'aquí una setmana i mitja baixem cap a Bcn i d'aquí tres serem a Begur! Quines ganes que tinc de banyar-me al Mediterrani! Serem a Catalunya durant sis setmanes que crec que cundiran molt.
De moment però, intentarem gaudir de l'estiu suec que aquest any està siguent bastant pobre, al menys respecte el temps: molta pluja i poca caloreta. Bo per les plantes!

2 comentaris:

Garbí24 ha dit...

el teu futur té molt bona pinta......i jo ara acabo d'arribar de la platja d'aiguablava......;)

Kuroi Neko ha dit...

Molt rebé! Aprofita el temps que tens per fer toooot allò que t'encanta fer. Jo intentaré fer el mateix :)